Friday, April 22, 2011

kentut dalam lubang jamban.

As salam warga warga maya yang FUCKpular sekalian.Mcm biasa hari Sabtu & ahad.hari boring hanjing sedunia.ok hari ni aku berak 2 kali.makan blom lagi.lapaw nyeww.woi aku pon nk jugak ckp semua semua bnda bg org tau.wut da lanC.
sekarang tgh bosan gila terokk.sorg sorg kat mahligai.budak budak mahligai lain gerak kl.aku sorg ja yang ada n beberapa yang lain.mati kutu beb.online la woi.nk buat apa,fuckbook la apa lagi.dah bosan la sial dgn fb.aku buka ja fb tp xbuat apa pon.abes tu hang buka pasai apa.suka hati aku la.duit streamyx aku nenek kau tolong bayar kan ke?hahaha.yang paling cam celaka bila ada macam macam kewujudan page yang xberi faedah.setiap apa yang pelakon ckap semua dah jadi page untuk di like.fenomena fb yang baru.ok yang tu ikut suka hampa la.bukan tok aku bayar duit untuk internet hampa pkai kan.sebab bosan punya cerita jugak aku tukar template ni blog.asal nya wana pink.dah macam gay klu warna pink.dengan pengetahuan xseberapa pasai design web.aku tukar lah skit bagi nmpak kejantanan.
berak berak kentut sedar xsedar.sem ni sem last aku dengan budak budak kelas kat utem.sedey la woi.cepat sedey.sem ni jugak lah serabai teruk.lagi skit aku nk masuk hospital mental.PSM 1 dah settle.semua projek projek utk subjek pon dah siap.rasa tenang sikit.sebelum ni bernanah otak tension punya hal.
ok xda bnda mau cerita apa.who dou think you are?


abes madu sepah dibuang.layan sepah maharaja lawak lagi chor. !

No comments:

Post a Comment