Thursday, January 13, 2011

apa benda diet xmakan nasik langsung..

As salam semua..td aku ada terbaca satu blog tajuk saya nak kurus.blog tu cerita kan pasal kurang kan kabohidrat kalau mau diet.bg aku maksud nya macam xmakan nasi la.kurang kan makan nasi lebih kurang macam tu lah kot.sampai sos cili pon xboleh makan.diet sial apa macam tu.nasi kena makan baru la ada tenaga.zaman muda la nak ada banyak tenaga.boleh buat apa pon.kalau dari segi biologi memang diakui betol apa yang di cakap kn dalam blog tu.kLu ikut cara dalam blog tu komfirm xdak tenaga.sapa yang ikut cara dalam blog tu bodoh macam tuan blog tu jugak.siap sarankan exercise sikit lagi dalam blog tu.apa le sial nya mau turun berat badan tp exersice skit.ok klu folo cara dalam blog tu maybe lah dalam 3 4 bulan hampa turun berat badan.tp lembik ja buat apa.macam org xsihat..xbermaya mau buat apa pon.badan mesti mau sihat dan cergas.baru sempurna hidopp.aku tgk gambau tuan blog tu pon tau dia tu mmg kurus.tp kurus lembik.macam aku cakap td zaman muda la kena ada bnyak tenaga.haha.mau kurang kan berat badan senang ja.BERSUKAN laa.ni hang bersukan pon xmau tp mau kurang berat badan.mmg lambat la hasil nya.klu kurnag berat badan pon nnti lembik ja.buat apa pon xlarat.kalau bersukan pastu amalkn pemakanan betol.komfirm toughh atau kurus.ni membe aku la cakap.aku bukan kurus pon.perot besaq jugak.dia kata makan jak macam biasa.tp bersukan la.pastu malam elakkan makan nasi waktu tengah tengah malam.badan dia tough kot..macam pelakon hollywood.xda la samapi nk makan sos cili pon xboleh.makan kuah ayam masak merah pon xboleh..diet lahant apa macam tu..

cerita pengalaman aku.

lepas aku form 5 aku dapat tawaran masuk upnm(universiti tentera malaysia lebih kurang macam tu nama dia)tp 2 hari interview kat sana aku dah tarik diri.bukan apa.aku xsuka kena marah.pegawai askar yang interview tu maki maki ja mau suruh buat apa apa.ok sebab tu aku di utem skunk neh.haha.cerita pasai utk interview tu badan kena la bg fit or kurus jugak.2 minggu sebelum aku pi interview aku cuba mau kurang kn berat badan.

cara aku buat senang ja.
1.aku amik herba brand orang kampung
2.aku bersukan petang petang.kalau macam aku main bola sepak lah kn
3.time malam malam aku lompat setempat lebih kurang sejam setengah
(mesti konsisten la buat tiga bnda tu)

hasilnya aku turun berat badan 10 kg dalam masa 2 MINGGU.amacam lagi style kan cara macam ni.berat badan turun sat ja.badan pon seehat dan bertenaga ja.xpayah ikut cara dalam blog(aku nak kurus) bodoh tu.xpayah jugak keluaq duit banyak banyak beli jus mate lima yang manusia rambut cendawan tu buat..hahah
ok maybe agak penat mau buat macam tu time time kuliah dah bermula.gila apa kn nk melompat malam malam pastu paginya pi kelas lagi.haha.point dia satu ja kat sini BERSUKAN

rasa xpuas hati baca blog bodoh tu.maka terhasil lah entry ini.hahah.aku mau ckp blog tu bodoh.sapa xpuas ati lu pegi mam$%s..hahaha


----------------------tajuk lain----------------------------

ok hari neh cerita pasai xpuas hati ja.buat sesi luahan perasaan jiwa dan kalbu dalam blog.haha

ok ada sorg fren kat facebook.aku rasa menyampah baca status dia.penah jumpa sekali kot xsilap.dia punya status hari hari pasal bola,ok itu xkisah la dah dia minat bola kn.
yang berbulu nya.dia cerita pasai strategi bola.contohnya macam status macam neh "plyer neh patut masuk la.plyer tu patut main kat posisi sini la bukan sini","klu player neh main sini hancur kelab tu la ini la hapa la",dan macam macam lagi status yang berbulu.
woii hang sapa.ada lesen jadi coach ka???coach coach yang ada neh ada lesen kot.depa tau la apa depa buat depa diiktiraf.nk komen lebey lebey pulak.lu sepak bola pon belum tentu kena mau cita lebat lebih lebih.duduk diam diam sudah la.aku pon xpandai main bola jugakk.jadi tgk bola diam diam sudahh.try hang pi jadi coach tgk.apa nk jadi ngn team hang handle tu.

ok sesi xpuas hati tamat disini..hahahahahah


No comments:

Post a Comment